Audi A4 Avant 2.0 Tfsi, 7/24
62 000 €
Z dôvodu kúpy nehnuteľnosti predám Audi A4 Avant 2.0 Tfsi, vyr. 7/24, len 4.900km, kúpené v SR, záruka 3 roky a 3 roky predplatený servis. bohatá príplatková výbava, ako 3-zónová klima, elektrické sedadlá vpredu s masážnou funkciou, poťah sedadiel Alcantara/koža, výplne dverí, madlá a opierky dverí a bočné časti stredovej konzoly v koži, vyhrievané predné aj zadné sedadlá, výsuvné slnečné clony, tmavé sklá od B stĺpika, slnečná clona na zadných bočných oknách, parkovacia kamera, automatický parkovací asistent, ambientné osvetlenie, akustické predné bočné sklá, 18“ disky s pneu 245/40, Matrix LED svetlomety s dynamickou svetelnou scenériou vpredu aj vzadu, dynamické smerovky vpredu aj vzadu, cez aplikáciu MyAudi je možné aktivovať navigáciu, modrá navarra metalíza. z príslušenstva sú k vozidlu zakúpené gumové rohože, led projekcia „audi kruhy“ pri otvorení dverí vpredu aj vzadu, vin print (aby vozidlo mohlo byť poistené aj pre prípad krádeže. 18“ zimné komplety, ide o posledné nové vozidlo strednej triedy s manuálnou prevodovkou. už žiadne nové vozidlo strednej triedy nie je možné zadať do výroby s manuálnu prevodovku a toto je úplne posledné vozidlo Audi A4 s manuálnou prevodovkou a má 110kW/150k, zdvyhový objem 1.984ccm a maximálny točivý moment 270Nm už od 1.300 ot. Zrýchlenie 0-100 za 8,8s síce nie je dychberúce, ale na bežné jazdenie plné dopravných obmedzení postačuje a v praxi je dôležitejšie pružné zrýchlenie, kde vďaka celkom slušnému a nízko položenému točivému momentu má namerané pružné zrýchlenie 40-107 je 6,2s, čo je rovnaké ako je pružné zrýchlenie na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40Tdi quattro 150kW/204k S-Tronic, pretože táto verzia je o 100kg ťažšia ako predávané vozidlo a namerané pružné zrýchlenie 60-120 je 7,1 s, čo je porovnateľné s pružným zrýchlením na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40Tfsi 150kW/204k S-Tronic (0-100 za 7,3s. ktoré to má za 6,8s a nové Audi A5 Tfsi 150kW Quattro (0-100 za 7,6s) má rovnaké pružné zrýchlenie až za 7,3s. vozidlo má nižšie prevádzkové aj servisné náklady než porovnateľné vozidlo s automatickou prevodovkou, podľa Wltp oproti verzii 40Tfsi má nižšiu spotrebu paliva v meste až o 1.0 l a kombinovanú o 0.8 l a len o 0.3 l vyššiu kombinovanú spotrebu oproti verzii 40 Tdi quattro, a cena servisných prehliadok je cca o 80-250, - eur nižšia než u vozidiel Audi A4 s S-Tronicom (info od autorizovaného servisu. Manuálna prevodovka je servisne menej náročná ako S-Tronic, navyše S-Tronic potrebuje časté finančne náročnejšie výmeny oleja, najlepšie aj s preplachom (cena takejto výmeny sa pohybuje okolo 400, - eur) a občas majú poruchy – dvojspojkové prevodovky sa neopravujú, ale rovno vymieňajú. a výmena len za repasovanú stojí min. 2.500 EUR a za novú asi 2x viac. Vozidlá s pohonom Quattro navyše potrebujú výmeny oleja v diferenciáli - výmena stojí vyše 100, - eur. Naftové Audi A4 majú navyše často problémy so systémom AdBlue, so vstrekovačmi a so systémom spracovania výfukových plynov a šesťvalcové 3.0 TDI navyše problémy s vačkovou hriadeľou a únikom chladiacej kvapaliny, nehovoriac o náročnej výmene rozvodov, kedy musí ísť celý motor von z auta (info od autorizovaného servisu. Možné financovanie. Viac info o vozidle IBA e-mailom