Topuj svoj inzerát

Topované inzeráty predávajú rýchlejšie a efektívnejšie. Kombinuj rôzne spôsoby topovania a časové obdobia a predávaj efektívnejšie aj ty. Už od 1 €.

krok 1
Náhľad inzerátu
Ponuka04. 08. 2021

Špecialista pre starostlivosť o rumunských zákazníkov

Vašou úlohou na tejto pozícii bude: - zákaznícky servis: pomoc pri objednávaní tovaru; telefonická, livechatová a e-mailová komunikácia, pomoc pri riešení reklamácií atď; - preklady: opisy výrobkov z angličtiny/slovenčiny do rumunčiny, preklady dokumentov, zmlúv atď; - komunikácia s kuriérmi, bankami alebo inými inštitúciami podľa požiadaviek vášho nadriadeného; - spolupráca s marketingovým oddelením, príspevky na Fb, instagram atď. - spracovanie štatistík a príprava reportov na základe predaja z porovnávačov Performant 2 a Okazii. Aby ste mohli byť súčasťou nášho tímu: - živnostenské oprávnenie, vlastný počítač a prístup k internetu; - rumunský jazyk C1 (písomne aj ústne na perfektnej úrovni. Taktiež ovládanie angličtiny Alebo slovenčiny na pokročilej úrovni; - Word, Excel, internet, Facebook, Instagram; - plný úväzok, pracovná doba 8:30 - 17:00 hod. v RO čase alebo 7:30 - 16:00 hod. v SK čase, od pondelka do piatku. - Práca na živnosť alebo trvalý pracovný pomer. - Možnosť práce z domu! Základná zložka mzdy (v hrubom) - 750€ + odmeňovacia zložka - 450€. Ak vám uvedené znie ako výzva, ktorú by ste radi prijali, pošlite svoj životopis v anglickom (alebo slovenskom) jazyku na e-mail: contact@jewelry-eshop. com, s predmetom "Home office romania ". Neváhajte sa opýtať aj na akékoľvek otázky! _________________________________________________________________________________________________________________________________________ Customer support specialist for romanian customers Your tasks in this role would be: -customer service: helping with ordering goods; phone, livechat and email communication, help to solve claims etc. -translations: product descriptions from English/Slovak into Romanian, documents, contracts translation etc. -communication with couriers, banks or other institutions as required by your supervisor; -cooperation with marketing department, FB posts, Instagram posts, etc. - processing statistics and preparing reports based on sales from Performant 2 and Okazii comparators. In order to be a part of our team you: - must be self-employed and have your own computer and access to internet or permanent employment is also possible; - speak Romanian as your native language (written and spoken at a perfect level. Also speak English OR Slovak at an advanced level; - use freely Word, Excel, internet, Facebook, Instagram; - must be available at work full time, working hours 8: 30-17:00 in RO time or 07:30 - 16:00 in SK time, Monday to Friday. - Work as a self-employed or permanent employment. - Home office is possible! - Basic salary (gross) - 750€ + bonus - 450€. If the above sounds like a challenge you would like to accept, please send your CV in English (or Slovak) to email to: contact@jewelry-eshop. com, with subject "Home office romania ". Do not hesitate to ask any questions as well!
Administratíva
Košice - Sídlisko KVP
1 200 €
krok 2

Nakombinuj služby, aké ti vyhovujú

Kliknutím vyber spôsob a obdobie topovania

7 dní
14 dní
21 dní
28 dní
Spolu k úhrade: 0 €všetky ceny sú uvádzané v EUR vrátane DPHInzercia.sk nie je platiteľom DPH